woensdag 31 augustus 2016

Happy Days

En dat waren het Happy Days. Wat afgelopen vrijdag morgen al begon met een leuk gesprek omtrent de nieuwe site, werd afgelopen vrijdag middag dubbel en dwars onderstreept, toen mijn beste vriend mij belde met het nieuws dat hij 2 kaarten had gewonnen voor de MX GP in Assen.


Of ik met hem mee wilde op date. MAAR NATUURLIJK VRIEND HEEL HEEL GRAAG!!! En we deden een vreugde dansje, of 30!!!

Eerder die maand moesten we beiden afhaken, iets met financieel wanbeleid. Maar nu waren we erbij. En hoe???



Als een kind van 7 die vol enthousiasme is omdat ze een dagje naar de Efteling gaan, stond ik die ochtend onder de douche. Hyper de piep zeg maar gerust.

Om 8:30 uur kwam meneertje in kwestie voorgereden, een plak ontbijt in zijn hand, en vrouw en kind thuis achterlatend. Wij gingen met zijn tweeën op date. Net als het jaar ervoor....

Dat jaar kreeg Melissa (de vrouw van Ronald) al een bezorgd telefoontje van een vriendin. " Is Ronald naar de MX GP met een vriendin?" Komt dat wel goed?" Had ze er angstvallig achteraan geknoopt.

 KTM 222 Antonio Cairoli,  KTM 259 Glenn Coldenhoff

Die vriendin is Louise, en Louise is Ronald zijn beste kameraad -want zo noemen we elkaar, kameraden, alsof ik ook gewoon een kerel ben- en ze is lesbisch, dus maak je geen zorgen".

Afgelopen zaterdag mochten we twee kaarten in ontvangst nemen, en wat hebben we genoten. Dubbel en dwars...de big smiles waren niet van ons smoeltjes te slaan. Thanks to Mulders Motoren uiteraard

Wel een hele grote smile!!!

Alles was perfect. En als je het over intens genieten hebt, dan hebben wij daar gelijk even een understatement van gemaakt. Terwijl een Jeffrey Herlings en de zesvoudig wereld kampioen Antonio Cairoli langs ons heen rijden en lekker hun ding doen, doen wij dat net zo hard.


Links Jeffrey Herlings, rechts een wel hele blije vriend Ronald. Check die smile

Wat een relaxed sfeertje zeg. Helemaal wanneer je met je toch al blije bakkes om half elf  's ochtends de juiste fibe in de Monster Energy tent op staat te snuiven. Meng daar dat sausje van een Herlings een Antonio Cairoli en DC Bob aan toe, en je hebt wat mij betreft de ideale combi te pakken.



DC Bob tussen alle Motocross grootheden liep hij daar. Gewoon een local, een doorgewinterde skater, zo zag hij eruit. En ik wilde met hem op de foto.

Ik schoot de meest perfecte plaatjes, van de meest waanzinnige rijders. Terwijl wij ondertussen tot de ontdekking kwamen dat we gewoon VIP kaarten hadden gewonnen. Ach ja hoe ideaal kan de dag zijn hè. Nou f*cking ideaal dus.

Eentje waarvan ik gisteren nog tegen hem zei
"Maat deze dag was gewoon leuker dan mijn eigen trouwdag""

Hij moest mij eerst eens drie keer aankijken. Inderdaad ik ben niet getrouwd...wat ken je me toch goed, vriend.

Maar een dag als deze had absoluut niet ondergedaan aan een eventuele trouwdag. De locatie is bij deze wel alvast vastgelegd.

Ik trouw in de Monster Energy tent op de MX GP. En jullie zijn allemaal uitgenodigd!!!!
Hooorrrraahhhhhhhhh...!!!!!!




Over twee jaar gaat zoontje Ryleigh ook mee naar dit mega spektakel. Jong geleerd is oud gedaan toch?  Aan de goodies voor de kids zal het niet liggen. De KTM shop puilt uit van rompers, bijtringen en fopspenen. Of zoals het KTM de spenen zelf noemt.. silencer-system Mini Pro.

Wij deden alvast de ultieme test. Looking good..looking cute, Cloë en Ryleigh testing the silencer-system.




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten