vrijdag 1 juli 2016

Trouw, Trouwer Trouwst

Inderdaad de titel zegt het al. Er zit een bruiloft aan te komen, namelijk die van broertje Antoine en zijn tè gekke vriendin Joanne. Gelukkig heb ik gewoon twee onwijs leuke schoonzusjes en zijn deze gewoon hartstikke bezet...BEIDE...dus guys en ook girls ...just eat you're hart out.

Je bent gewoon lekker te laat. Oke ik zal stoppen met klieren

Trouwen dus...ze gaan trouwen. En niet een klein beetje, maar gewoon helemaal alles erop en eraan. Achterin hun tuin onder zo'n leuke witte tent. Die we een tijdje geleden al eens op deden zetten om zo alvast te controleren of alles wel goed in orde was. De grootse tenten opzetter allertijden, -ik dus- werd gebeld dat ze het toch echt niet alleen af konden. Dus spoedde ik mij naar het wat zal ik zeggen, festival terrein? Zo kun je het straks gerust noemen denk ik.

De voorbereidingen zijn al een tijdje in volle gang. En vorige week lag de trouwkaart hier op tafel. Erg leuk!!!!

Voor het eggie dus. En langzamerhand besef ik me dat ik misschien toch vaart moet gaan maken om een outfitje te scoren. En daar komt ie...ik ga niet in een jurk. Ik blijf trouw trouwer trouwst aan mezelf. Ik verafschuw die dingen. Vroeger knipte ik ze het liefst in honderd duizend stukjes als ik er eentje aan moest, en ik heb mezelf beloofd dat ik nooit meer een jurk aan zou trekken.

Dus ga ik voor een pak, of een springpak zoals Joanne ze noemt. Ik gewone taal een jumpsuit.

Gisteren gingen we op jacht voor een jurk voor mama. Naar Gorredkijk, Iets van 1 1/2 uur uit de richting maar goed...we maakten er een gezellig dagje van. En waar de ladies zicht storten op de jurk, daar stortte ik me achter een koffie tafel met een magazine. Huiswerk..noemde ik het.

Huiswerk voor de bruiloft, want ik deed ideeën op. En dat vind ik best serieus voor mijn doen.
Met een jurk voor mam in de pocket, of eigenlijk meer in de kofferbak, vervolgden wij onze weg naar de stad Groningen. Kijk nu komen we weer een beetje in de richting van waar wij wonen. For crying out lout, maar goed!!!Het is niet anders ik woon hier nu eenmaal.

Mam moest nog een bolero dus gingen we op zoek, en we aten een tosti en broodjes gezond bij de Drie Gezusters in de Stad. Verplaatsten ons van de ene shop naar de andere, en vonden uiteindelijk niets.

Bij het News Café, stortte ik me weer volledig op mijn huiswerk, iets wat ik tijdens mijn middelbare school periode zo gemist heb.

Ik wil er gewoon leuk uitzien. Mezelf zijn, en er skateschoenen onderaan kunnen trekken. Iets wat in mijn geval erg logisch is.

Uitdaging....?? Yup...Leuk??  Hartstikke leuk..

Ik vond dit...

Afbeeldingsresultaat voor Pak geel Zara  Afbeeldingsresultaat voor Pak geel Zara  Afbeeldingsresultaat voor Pak geel Zara

afbeelding verkregen via fasioninsider.nl

En was op slag verliefd.

Nu maar hopen dat hij mij ook leuk staat, en belangrijker nog dat ze gewoon nog braaf in de winkel hangen. ZARA i am coming.

You'd  better zet de koffie klaar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten