woensdag 27 juli 2016

Be Married

Volgende week is het zover dan trouwen ze. Mijn oudste broertje en zijn lieve -nu nog-vriendin.
En hier staat alles in het teken van.....de bruiloft. Hoe kan het ook anders.

Ik kocht een te gekke jumpsuit eentje waarin ik me lekker voel, en belangrijker nog eentje waarbij ik gewoon lekker de old school skate schoen aan kan trekken. De skate schoenen bestelde ik eergisteren via dcshoes.com dus kan ik met de voetjes van de vloer.

Vrijdag staat een bezoekje aan de kapper gepland, en worden de laatste puntjes op de i gezet. Althans daar ga ik vanuit. Anders heb ik misschien wel een serieus probleem wat betreft mijn aankleding.

Over de aankleding van de locatie kan ik alleen maar zeggen dat deze vast helemaal geweldig gaat worden. Ik mag er verder nog niet over uitwijken, alles moet natuurlijk een verassing blijven. En zelf weet ik ook niet van hoe en wat. Dat zie ik pas als we de dag voor de bruiloft alles gaan opbouwen.

Ondertussen struun ik het internet af, en doe ik allerlei ideeën op voor als ik zou gaan trouwen. Ach ja die shit maakt je week, en dan stijgt het naar je koppie. Je word er bijna creatief van zal ik maar zeggen.

Afbeeldingsresultaat voor converse schoenen bruiloft Afbeeldingsresultaat voor converse schoenen bruiloft

afbeelding verkregen via pinterest en boeties.nl

En je hebt er weer een leuke droom bij.

Trouwen, it is in de game!! En ik vind het leuk. Ik zal het graag doen, en ik weet ook al een beetje hoe ik het zal doen. Ik ben verre van een romanticus, ik houd niet van roze blaadjes een kaarsjes en al die ongein. Ik ben meer van het orginele dus een aanzoek zal al snel van mijn kant komen.

You Lucky one!!!!

Over het trouwpak kan ook geen misvatting ontstaan want ook dat heb ik in de picture. Stille wateren hebben diepe gronden toch?  You will be surprised!!!

Eerst maar eens zorgen zorgen dat ik well dressed op de bruiloft van mijn broertje verschijn. I will keep you posted.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten