woensdag 25 mei 2016

Get Hooked

Hooked Event

Afbeeldingsresultaat voor hooked event
afbeelding verkregen via Hooked-event

Het Action Sport Event van Nederland staat voor de deur. En wij zijn erbij. Offcourse!!!Hoe kan het ook anders.... Boardshort aan, slippers rond mijn voeten en laat maar komen die actie.

Zaterdag 28 en zondag 29 mei worden er op het strand van Workum de meest tè gekke activiteiten rondom actions sports georganiseerd. Het Hooked Event staat al een tijdje op mijn agenda, en nu sta ik bijna te stuiteren om samen met Claudia, Quinten en Jacqueline los te gaan op dit strand. Kite surfen, slacklinen, bmx-en skaten, power-kiten , skimboarden noem maar op. Helemaal te gek.

Afbeeldingsresultaat voor hooked event
afbeelding verkregen via mediamagnaten.nl

Voor een belachelijk laag bedrag kun je zelfs blijven overnachten, en kun je deelnemen aan de bbq en een lekker feestje.

Super leuk, super chill. Net iets voor ons.

Veel activiteiten zijn gratis, en dus kun je jezelf gewoon lekker losgooien op een slackline, iets wat ik vorig jaar al deed, en nu zeker weer ga doen.

Afbeeldingsresultaat voor hooked event

Om mee te kunnen doen aan speciale activiteiten zoals kitesurfen kun je je vooraf in laten schrijven, je betaalt maar een schijntje om les te krijgen van gerenommeerde instructeurs. Na wat instructies sta je in no time op het water met een board onder je voeten.

Afbeeldingsresultaat voor antix kiteboarding school
afbeelding via berkel-en rodenrijs.vandaagopstap.nl

Het kiten werd vorig jaar o.a. verzorgd door Antix kitesports, en ook dit jaar zijn de jongens van Antix weer actief tijdens dit event. Gelukkig ken ik deze leuke luitjes, en dus kijk ik big time uit om ze weer even te ontmoeten.

Afbeeldingsresultaat voor antix kiteboarding school
Afbeelding via Antixsports.com

En laat dat ventje in het blauw met zijn armen al zwaaiende in de lucht nou mijn adorable jongste broertje zijn. Hij is een van Antix"s instructeurs.

Hooked Kids


Wat ik zo ongelofelijk leuk vind, is dat er tijdens dit event veel aan kids gedacht word. Hooked Kids is er om kinderen te kennis te laten maken met deze verschillende actie sporten. Door ze gewoon mee te laten doen, en ze de mogelijkheid te bieden zichzelf los te gooien in een speciaal aangelegde miniramp, of ze wagen zich op die slackline.

Afbeeldingsresultaat voor hooked event
afbeelding verkregen via hanglos.nl

Zo grappig want vorig jaar werd het event overspoeld door skatende kids. Piepjong, skateschoentjes en bijpassende sokjes aan, en zelfverzekerder dan ooit gooiden ze zichzelf op stepjes en skate's de ramp in.

Mijn hart sloeg drie keer over niet omdat ik het eng vind integendeel, maar ik kon maar aan 1 ding denken...inderdaad. Ik wil ook zo'n kind. En tijdens dit event kwam ik erachter dat ik precies de juiste naam voor mijn gebroed uitgezocht had.
Welke dat is blijf natuurlijk nog gewoon lekker lang een beetje een geheim.

Speciaal voor kids van 8 tot 12  is er een  programma tijdens hooked met tal van gratis activiteiten.
Zo kunnen ze zichzelf uitleven op een outdoor baan, lekker losgaan tijdens het skimboarden, of gewoon de hoogte opzoeken in een klimtoren.

Gegarandeerd vrolijke smoeltjes, gegarandeerd een rustige terugreis, en een avond quality time met je partner.

Naast deze keileuke activiteiten, kun je je kids vanaf twaalf jaar mee laten doen met een verschillende stoere sporten zoals kite- en windsurfen. Ik zeg doen!!! Een inschrijving is nodig en je betaalt hiervoor ook weer een schijntje

Afbeeldingsresultaat voor hooked event

Check deze link voor meer informatie.

De activiteiten voor Hooked kids starten elke dag om 10:00 en duren tot 15:00 uur.

Dit is zo'n evenement waar ik in de nabije toekomst gewoon mijn eigen kleine surf kiddo's mee naar toe sleep. Vorig jaar zag ik zo'n heel klein inieminie wetsuitje hangen How f*cking sweet is that.

Dit jaar gaan we los, mijn gezelschap is meer dan leuk... en al net zo actief als ik zelf. I will keep you posted...maar stap gewoon in die auto en kom gewoon lekker zelf even checken hoe belachelijk leuk Hooked is.

Ik zie jullie daar okè? Can't wait.......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten