vrijdag 22 april 2016

De grote Ergobaby test.

De Ergobaby

Ik mocht hem testen van vriendin Melissa (en natuurlijk ook van mijn allerbeste vriend Ronald. Ik moet echt even zijn naam noemen want anders kan ik de volgende keer een shittload aan opmerkingen en flauwe grappen incasseren. I love you maat, en dat weet hij.) 

Van de week kwam ik haar en zoontje Ryleigh tegen in het park terwijl ze de hondjes uitliet. De kleine Ryleigh zat heerlijk ontspannen tegen haar aan in de draagzak. En ik smolt.
Afbeeldingsresultaat voor logo ergobaby
Afbeelding via thebabyshow.co.uk

Nieuwsgierig als ik ben als het aankomt op praktische baby dingen vroeg ik haar hoe de Ergobaby haar beviel, en of ze het niet zwaar vond om een baby van bijna 1 jaar voorop te dragen.

"Ideaal" zei ze. "Ik kan niet meer zonder, en ik verneem nauwelijks iets." 
"Maar je mag hem wel testen" voegde ze er in a split second aan toe. 

Dat liet ik me geen tweede keer zeggen, want als er getest mag worden ben ik erbij. Gisteren voegden we de daad bij het woord. 


Comfort

In een oogwenk zit de draagdoek me als gegoten. Makkelijk af te stellen dus, en Ryleigh laat het allemaal super relaxed over zich heen komen. 

Wow dit voelt inderdaad gewoon alsof je nauwelijks iets mee draagt. Terwijl deze kanjer toch al bijna 1 jaar is. Dit komt omdat zijn gewicht gelijkmatig over mijn heupen en schouders verdeeld word.


Peace of cake, dit houd ik makkelijk een hele dag vol en ik zie mezelf al door de bossen stappen met zo'n wurmpie voorop. Wel opletten dat ik natuurlijk niet over de eerste de beste boomstronk gelijk een hap zand mee pak. Maar goed, gelukkig zijn mijn reflexen in tegenstelling tot wat mensen denken best goed en zal die kleine niets overkomen. 

Gerust gesteld?....... mooi!!!

Maar jeetje wat een comfort geeft deze draagzak, mede door de prima pasvorm voelt hij zowel voor mij als mijn kleine proefpersoontje helemaal goed aan. En dat is nog maar het begin.

Verkleinkussens 

Nu is Ryleigh bijna 1 jaar, maar vanaf de eerste dag mogen ze al mee in de draagzak. Ergobaby heeft namelijk een verkleinkussen die in elke variant van de draagzak gebruikt kan. Hoe ideaal is dat? Het verkleinkussen zorgt voor optimaal comfort en steun. Net wat je nodig hebt wanneer je je kleine koppie nog niet helemaal onder controle weet te houden. 

Ergonomische vorm

De ergonomische structuur zorgt voor een ideale fysieke ondersteuning van baby's, peuters en ouders. Het ondersteunt de juiste zithouding voor de ontwikkeling van de heupjes, het bekken en de ruggengraat van je kleine passagier. Bovendien ziet de houding er ook erg natuurlijk uit, en lijkt Ryleigh het prima naar zijn zin te hebben. 


Wat ik ook zo ideaal vind is dat er een geïntegreerd slaapmutsje in de draagzak verwerkt zit. Die zowel ondersteuning voor het hoofdje als bescherming tegen de zon bied. 

Ryleigh weet er ook wel raad mee blijkt wel weer.


Organic Collectie

Ergobaby heeft meerdere collectie's waaronder de Organic. Top natuurlijk want ik hou wel van een beetje groen. Deze collectie is gemaakt van 100 % biologisch katoen, en daar word ik dan weer super blij van. 

En waar ik ook blij van word is dat je het hele gebeuren zo in de wasmachine stopt. Ideaal want ik ken mezelf, en als die dreumes op mij gaat lijken zal die draagzak regelmatig een rondje in de wasmachine meedraaien..


Eén en al lof over dit product dus. Ik vind het bijna jammer dat onze draagdoek sessie erop zit. Ik moest gaan trainen voor de fietscross, dus moesten we de sessie afbreken. Als het aan mij gelegen had liep ik gerust nog een hele avond met onze kleine vriend rond. 

Iets wat absoluut  nog wel eens gaat gebeuren. 

En zo komt de Ergobaby draagzak op het verlanglijstje als kraamcadeau voor later. Voor als ik groot ben, en tussen nu en hopelijk heel snel een eigen versie van mezelf in een wiegje heb liggen.


Big thanks voor mijn lieve vrienden welke het mogelijk gemaakt hebben dat ik nu deze post kon gaan schrijven. En  a special thanks voor mijn kleine proefpersoontje Ryleigh natuurlijk. Love you. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten