vrijdag 1 april 2016

Baby on wheels

Vorig jaar kocht ik via Marktplaats een tweede hands BugaBoo Frog. Voor 1 kindje gebruikt, dus kunnen er gerust nog drie of zelfs vier exemplaren aan nakomelingen van mij in deze té gekke wagen rondgereden worden.



€ 65,- betaalde ik ervoor, incl adapters voor de Maxi Cosi, -en Pebble ook gewoon via marktplaats- een regenhoes en een muskieten net. En omdat deze lieve mensen het beste met mij en de toekomstige spruit voor hebben kreeg ik er nog het één en ander aan Nijntje tutteldoekjes en een speenclipje bij. Helemaal te gek natuurlijk.




Van mijn lieve vrienden kreeg ik destijds de buggy cadeau, een MacLaren nog wel. Hij ziet er nog helemaal tip top uit. Klaar voor de derde ronde.



Zwenkwieltjes en luchtbanden, i love it. Ik ben nu eenmaal gek op alles waar wielen onder zitten.
Dus zie ik mezelf straks al skatend op mijn boardje de BugaBoo langs het strand voortduwen.

Zonnetje erbij een tevreden spruit in de wagen en een meer dan gelukkige skate mom erachter. Voeg daarbij een ietwat bezorgde mee - moeder in de vorm van mijn vrouw toe, en het plaatje is compleet.

Baby on wheels gaat het dus worden. En als de baby eenmaal uitgegroeid is tot zo'n schattig iets wat net leert lopen en vanaf dan een toddler genoemd word. Dan staat het volgende iets op wielen al klaar om in volle vaart de wereld te ontdekken. Iets wat ik eveneens vorig jaar kocht. Nu bij een leuke Kringloop winkel in Emmen. Voor € 2.85 kan er straks naar hartenlust rond getoerd worden.


Je kan het maar alvast met de paplepel ingegoten krijgen denk ik dan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten