vrijdag 25 maart 2016

Een nieuw begin met allemaal Paaslekkers


Dat is toch wat het paasfeest een beetje inhoud? Een nieuw begin? yep right..echt wel. Nieuwe ronde nieuwe kansen. En dat houd in...een andere donor, wellicht een anonieme donor en dan via een andere kliniek, een fertiliteitskliniek???Ik ben nog druk op onderzoek uit. 

Vaak is dit wel een goed gespreksonderwerp wanneer ik vriendinnen bezoek, en ik al duwend achter een Quinny buggy de wagen een paar keer spelenderwijs achterover trek, gewoon omdat ik het niet kan laten. Kan ik gelijk even checken of ze al slaapt.

16 maanden oud en zoals haar mama zegt nog steeds niet los van die navelstreng. "Er zit een uit knopje op"zegt de met tattoo behangen, motor rijdende mama. En inderdaad er zit een knopje op. Wanneer ik haar uit haar ledikantje vis, of simpelweg uit de autostoel pak, zet ze het op een gieren. Net zo lang tot ik haar overhandig aan haar mama. En inderdaad alsof er een knopje omgezet word. Van gieren tot stil in 0,03 sec. Ik vind het stiekem wel grappig. En laat haar gewoon lekker doen.

Dat is de beste manier, en stiekem komt er een lachje vanaf wanneer ik met haar loop te dollen terwijl ze veilig bij mama op haar arm zit. 

Haar broer showt met trots al zijn paasknutsels gemaakt in groep 2. Verkleed als Spiderman klimt hij bij me op schoot, daar waar hij een minuut of 10 geleden nog als Batman door het leven ging. 


Ik kom er niet onder uit, en krijg een uitgebreide uitleg over al zijn knutsel werkjes. Super gezellig vind ik het. Straks komt dat kleine paaskuiken van mij ook zo thuis. Met een tas vol knutselwerkjes die vervolgens door het hele huis bezaait liggen, en mee moeten in bed. 

Pasen, wel gezellig vind ik het. Ik heb lang gewacht met het inslaan van chocolade en lekkers. Ik was bang dat ik er al flauw van zal zijn als de Pasen nog moest beginnen, dat die chocolade shit mijn neus uitkwam en ik tijdens de Pasen aan totaal onthouding zal doen.



Gisteren kocht ik dan toch een hazenpaar. Een mannetje en een vrouwtje, en ik denk dat ik maar eens een mailtje stuur naar de fabrikant van al dit lekkers. Een homo hazenpaartje hoe leuk... moet kunnen toch. Of twee gezellige lesbische chocolade chickies, ik vind het helemaal het einde. 



Al snel na de aanschaf van dit chocolade paar zette in mijn tanden in die mierzoete meuk.
Van traditioneel Hazenpaar naar alleenstaande Haas in 0.03 sec. 




Puilt jullie huis inmiddels ook uit van al die paasknutselwerkjes die de kids op school maken, en bewaar je de knutselwerkjes van je kind?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten