woensdag 30 maart 2016

Bas Kosters Ballsy baby

Bas Kosters Ballsy Baby

Af en toe spit ik de enorme stapel magazine's die ik hier heb liggen eens flink door. Op zoek naar inspiratie or just for fun. Ik denk dat de oudste magazines zo van rond 2009 zijn, echte klassiekers dus. Van Fabulous Mama en Kek mama tot Viva mama. Ik ben dol op de vormgeving van die bladen, niet voor niks want ik heb nogal een grafisch verleden. Erg leuk vind ik het.

Een bij elkaar geraapt zooitje vol nieuwe ideeën en een tomeloze bron aan inspiratie. Geweldig die creativiteit die mensen hebben!! En dat ze er dan ook nog iets mee doen om er zelf iets beter van te worden, of in het beste geval mij er beter door laten voelen. In dat geval verdien je in mijn ogen gewoon een dikke vette pluim.

Afbeeldingsresultaat voor bas kosters ballsy baby

Afbeelding verkregen via spruitkinderkledingwebshop.nl

En hoe leuk is het dan als ik "de doorgewinterde versie van ik doe lekker wat een ander niet zo snel zal doen" die pluim mag gaan uitreiken.

De Nederlandse modeontwerper Bas Kosters verdient die pluim.
Wat ongelofelijk gaaf is de collectie die hij in 2013 in samenwerking met Ballsy Baby op touw zette. Ballsy Baby profileert zichzelf als een babycadeaumerk. Niet bang voor tattoo's en heerlijk rock & roll. I Love it. Leuke bijkomstigheid is dat ze gebruik maken van ecologisch katoen. Just what i want.

Tijdens dat doorspitten van al die magazine's stuit ik op een afbeelding van Bas met in zijn armen een baby welke in mijn ogen het ideale baby shirtje draagt.


Lekker anders. Lekker shocking wanneer mensen in je kinderwagen kijken en een mierzoet baby'tje gehuld in een zacht roze of een babyblauw boxpakje verwachten. Beeeeeeeep wrong. Deze editie van een schattig baby-tje draagt gewoon een kneiter zwart shirt met daarop een té gekke print.

Ode aan Bas en de Ballsy Baby.

This one is for you all. Applaus, handen op elkaar en juichen maar.
Echt super gaaf vind ik ze. En al snel vind ik mezelf al surfend op het wereld wijde web. Op de site van spruitkinderkledingwebshop vind ik wat ik zoek. En moet ik mijn uiterste best doen niet alvast een shirtje te bestellen.

Afbeeldingsresultaat voor bas kosters ballsy baby

De kans is zeer aannemelijk dat ik ergens deze maand nog een stiekeme bestelling die kant op stuur. Want hé zacht roze en babyblauw passen niet echt bij mij, en de ook niet bij mijn BugaBoo die de stoere spruit straks moet gaan vervoeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten