maandag 29 februari 2016

Hieperdegriep

Vandaag moest ik mijn afspraak die ik had bij de poli Gynaecologie en Fertiliteit gewoon keihard afzeggen. Ik heb de griep, iets wat me sinds zaterdag in zijn greep heeft. Ik kan dus niks anders dan op bed of zielig met een dekentje op de bank liggen. En dat met dit mooie weer.

Ik had een paar dagen logeren bij mijn vader gepland, maar ook deze vallen in het water. Ik dacht leuk gelijk vanuit het ziekenhuis op de trein richting Zwolle te springen. Maar niet dus. 

En ik hoor het overal, een van de beste vriendinnen opperde om samen een Jägermeister te drinken. Zij was net als mij in de ban van. Enkel zij heeft twee kleine deugnieten rondlopen, dus tijd om ziek te zijn zit er voor haar niet in. Och arme. 

Vannacht kwam er bij mij ook nog eens een fikse keelpijn opzetten. En keelpijn and me gaan niet samen. Ik weet wat me nu te wachten staat, na een paar dagen keelpijn komt er steevast een ontzettende verkoudheid opzetten. Je weet wel met van die enorme groene..... enfin ik houd er over op. 

Ik krijg een nieuwe uitnodiging van het ziekenhuis toegestuurd. Iets waar ik me op kan verheugen. Want ik denk niet dat ik vandaag de meest ideale patiënt geweest was als het om kinderwensjes gaat. 


Ik moet me zien te vermaken met wat plaatjes kijken in leuke magazines. En voor de gelegenheid mag kater Baileys mee op bed. Alleen in noodgevallen sta ik zoiets toe. En dit is zo'n geval.


2 opmerkingen:

  1. Super bedankt Ann. Het gaat zo rond hier, hoor van veel vrienden dat ze ook geveld zijn door de griep. We vallen hier bij bosjes neer. Groetjes en liefs voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen