zondag 10 januari 2016

Skate fanaatje?

Mijn eerste skateboard was een roze, ik hoor je denken, een roze? Yup een roze! Samen met de mama gekocht in een speelgoedwinkel.

Met van die lange spillebenen baande ik mij een weg tussen de stoeptegels die altijd verrassend vaak meer omhoog stonden dan gewoon plat lagen. Zó bloed irritant, zit je net lekker in de flow en dan....

Van mijn oma die vroeger, en nu eigenlijk nog steeds, meer weg heeft van een kwa-jongen, kreeg ik mijn tweede skateboard.

Ze zal wel gedacht hebben  "van alle kleindochters die ik heb, is dit wel eentje die belachelijk dicht in de buurt komt van de kwajongen die ik vroeger was ''. En ze heeft gelijk.

Enfin. Dat skate is blijven plakken. Skate broekjes, skate schoentjes, gewoon chill !! Het is een lifestyle.


Dat terug te vinden is in het hele wereldje waar ik me in bevind. Motocross, fietscross, snowboard, surf overal vind je dezelfde merken. Net iets voor mij.


Een week of wat geleden kocht ik via blue-tomato die te vette beanie.  En vulde het assortiment aan met een hoody van Burton. 


Mijn zoektocht naar de perfecte eerste skate schoen voor dat kleine skate fanaatje wat hopelijk straks zijn of haar intrede doet, gaat natuurlijk onverhinderd door. Op dcshoes-netherlands vond ik natuurlijk weer al te leuke eerste stappers.


Afgelopen donderdag en vrijdag waren wij in zeeland, natuurlijk word er dan ook even een bezoekje gebracht aan the Tube in Middelburg. 















Echt té gek wat je daar allemaal kunt vinden op het gebied van snowboarden, skateboarden, longboarden and even stuntsteppen.


 afbeelding via Eastwardsports.com

Reden genoeg om binnenkort weer weer even terug te gaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten