maandag 25 januari 2016

Een ijskoude bestelling deel 3

De zaaddonor

laat op zich wachten, en ik schrijf ondertussen deze trilogie. In afwachting van een mailtje van Cryos met het track en trace nummer. Afgelopen vrijdag al vroeg in de ochtend kreeg ik de bevestiging dat de donor reeds verstuurd was. Dus kan ik alles vandaag verwachten, of zal het toch morgen zijn?

Ondertussen begin ik toch mooi een beetje zenuwachtig te worden, want ik officieel hoor ik morgen en anders overmorgen mijn LH piek te hebben. Ik ,olympisch kampioen LH waarde meten, mag over een klein uurtje weer een poging potje piessen doen, om zo de LH waardes te meten. Opschieten dus met de donor.

Om 04:42 uur word ik wakker, mooie tijd om even je mail te checken. Nog geen teken van leven van Cryos, wel van een BAM mama die via de blog contact met mij zocht, zij heeft destijds ook heel bewust gekozen voor Cryos Denemarken. En na drie pogingen waaronder 1 IUI in Denemarken zelf, zwanger bleek te zijn. Haar zoontje is inmiddels 4 maanden oud.

Het is een lange mail, een erg leuke lange mail. Met nog wazige oogjes van het slapen lees ik hem in 1 ruk door. Haar manier schrijven doet me lachen, dit zal wel eens een leuke vriendschap kunnen worden denk ik bij mezelf.

Er gieren allerlei gedachten door mijn hoofd, handig natuurlijk, vooral als je weer probeert in slaap te vallen. NOT...ik droom, en ik droom de laatste dagen werkelijk weer de meest belachelijke dingen, dus echt slapen zit er niet meer in.

Er speelt maar 1 ding door mijn hoofd. De levering van de nitrogen tank. Alles hangt af van de levering. Ik heb op tijd besteld, mede op aanraden van de Nederlandse collega's van Cryos, met wie ik de afgelopen twee weken uitvoerig mijn cyclus besproken heb. Gezellig, waar moet je het anders ook over hebben met een wild vreemde. Die koetje en kalfjes verhalen zijn ook zo uit de tijd.

En echt preuts ben ik niet, niet meer. Ik heb op dames voetbal gezeten dus ontkom je er niet aan dat je gezellig met 12 vrouwen naakt door de kleedkamer heen huppelt. Later stond ik af en toe in mijn boxershort op het rennerskwartier van de motocross.

En voor mijn beste kameraad die destijds in de rats zat, laat ik gerust mijn broek zakken. Ik had een smiley op mijn billen laten tekenen met een watervaste stift, gevolg hij kon weer lachen, en ik liep drie weken later nog met de restanten van die smiley. Maar watervast was die stift, daar kan ik echt niks op aanmerken.

Dus nee preuts ben ik niet. De gesprekken met Cryos over mijn vruchtbare periode verliepen dan ook altijd zonder enige schaamte. En samen kwamen we tot de conclusie dat ik afgelopen vrijdag alles moest laten versturen.

Ik ben benieuwd. Kneiter benieuwd, en op dit moment niet de meest gezellige gesprekspartner, want ja ik ben zenuwachtig. Niet voor de inseminatie, integendeel, maar voor de levering. Komt alles wel op tijd binnen.

Alle tips om deze zenuwslopende periode goed door te komen zijn welkom. Wees vooral lekker creatief.

Ondertussen plas ik even een potje vol.........en? geen man overboord , de LH piek is nog niet inzicht, morgen komt er schot in de zaak, en ik denk dat ik woensdag de piek bereik.



Althans dat zegt mijn gevoel, en volgens de berekeningen die ik de afgelopen maanden uitgevoerd heb, kon woensdag inderdaad wel eens my lucky day worden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten