woensdag 30 december 2015

Een heel nieuw jaar

Iedereen lijkt zich op te maken voor oud & nieuw, het vuurwerk verkoop is in volle gang en ik ben bezig met het welbekende krom piessen van LH stickjes.


Ik kocht ze na een tip van een lieve vriendin. Geen dure meuk want uiteindelijk belanden ze toch in de afvalbak, maar gewoon goedkope stickjes van Sensitest.


Ideaal om te kijken of je kippenhok nog een beetje naar behoren functioneert. Die van mij functioneert prima, dus reken ik me alvast een slag in de rond over wanneer de inseminatie plaats moet gaan vinden.

Want een nieuw jaar vraagt om nieuwe kansen, nieuwe ideeën en een nieuw lid van de familie.
En dan graag in een versie zoals deze.


Inmiddels staat het ledikantje te drogen, "een weekje met rust laten" zei de aanstaande oma, "anders bestaat de kans dat het nog niet goed uitgehard is en is de kans op beschadigingen groot."


Verstandig als ik ben neem ik haar advies ter harte, maar het liefst het allerliefst.....inderdaad, schroef ik dat ding in elkaar. Nog even geduld dus...tijd om over een nieuwe lay out van de blog na te gaan denken.

Want als er toch een nieuw jaar voor de deur staat, waarom dan geen nieuwe look voor de blog. Ook interessant voor eventuele nieuwe adverteerders en gesponsorde stukken. Investeren op een goede manier.


Een grootse investering deed ik een dikke maand geleden, ik kocht een nieuwe camera om maximaal mooie foto's te gaan maken. Dit keer spitte ik in tegenstelling tot al die andere keren, de handleiding bijna hysterisch door.

Verdiepte ik mezelf in de wereld van sluitertijden en diafragma's. En kwam al snel tot de conclusie dat ik nog heel veel moet leren. Allemaal voor een goed doel, want dat is toch waar het uiteindelijk om draait.

Een nieuw jaar voor de boeg, en ik wil zo veel. Ik ben bijna verslaafd aan snowboarden, dus ga ik toch maar een lesje of wat nemen op een baan in de stad Groningen. Nog net even voor dat ik ga insemineren. Ik kan het maar onder controle hebben, denk ik dan maar en het zal wel net zo zijn als fietsen dat verleer je ook niet.


Leuk toch om straks een eerste afdaling te maken in verse sneeuw samen met je oogappel. Ik ga ervoor... dus 2016 here we come!! Eat you're hart out!!!

Maar eerst train ik vanmiddag nog even lekker een rondje mee tijdens een vrije training op de fietscross. Kan ik gelijk mijn nieuwe crossbroek even aan een uitgebreide test onderwerpen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten