donderdag 5 november 2015

Toch een beetje een feestje

BAM bevallen !!!

Vandaag toch een beetje een feestje want sinds enige tijd volg ik een vrouwelijke  Belgische blogger welke net als ik ervoor kiest een BAM te worden. Een Bewust Alleenstaande  Moeder weliswaar.


Simpelweg omdat ook zij op de leeftijd belandde waarop de voorraad eitjes drastisch verminderd, en in haar geval de juiste prins op het witte paard nog steeds niet voorbij kwam draven. In mijn geval is mijn vrouw al wel geboren, en dat weet ze ook, alleen onze wegen hebben elkaar nog niet gekruist.

Alhoewel ik vroeger op scouting toch best aardig kompas kon lezen, maar zodra we moesten lopen of op de fiets naar een kampterrein gingen schaarde ik mij altijd ergens achteraan in de rij.

De keer dat ik perse vooraan wilde fietsen om de jongens te laten zien dat ik toch echt de weg wel wist naar ons buitenhuisje waar ik we al 15 jaar bijna elk weekend vertoefden, die keer fietste ik al drie keer verkeerd. En zo snel als ze me de kans gaven vooraan te fietsen, zo snel dwongen ze mij gewoon weer braaf achteraan in de rij aan te sluiten.

Kortom ik ben meer van het kijken wat ik allemaal zie onderweg, en dat is best veel kan ik u vertellen.


Afbeelding Le Civette sul Comò

Afijn, een klein feestje, want daar begon ik deze post mee. Al enige tijd volg ik deze BAM-blogger, maar nu was de spanning toch best om te snijden. Vorige week was ze uitgerekend, maar de baby bleef lekker zitten waar hij zat. Inderdaad u leest het goed, ze verwachtte een jongetje.

Na zoveel pogingen IUI , IVF mocht ze na een ICSI poging eindelijk in maart het nieuws van een zwangerschap naar buiten brengen. Haar poging om via een donor toch zwanger te raken is gelukt. 
En vanaf hier leefde ik met haar mee, liet verschillende berichtjes achter op haar blog. En vandaag mocht ik deze plaatsen


" Jaaaaa...eindelijk daar is ie dan!!!! Welkom op de wereld Walter. Dikke dikke proficiat met de komst van u kleine spruit. Elke dag kijken of er al nieuws onder de zon was, vandaag werd het wachten hier beloond. Bijtanken en genieten van dit wondertje.

Lieve groetjes"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten