maandag 13 juli 2015

Wat een regenachtige zomerdag met je doet...

Ik werp een blik om de datum van vandaag. Jeetje 13 Juli...maar als ik naar buiten kijk lijkt het eerder 13 oktober te zijn. Somber en regenachtig, wat totaal niet doet bijdragen aan het idee van een vakantie periode.

Bijna een jaar geleden pakten wij onze laatste spulletjes in, klaar om op vakantie te gaan. Nu krijg ik spontaan zin om bij dit regenachtige weer, mijn creativiteit weer over uren te laten draaien.

Zoals we ook in februari deden. Toen was het koud, regenachtig en donker, nu is het warm regenachtig en donker.

Dus eigenlijk gewoon tijd om dit varkentje eens te doen wassen. En gewoon hartstikke leuk op een rompertje, t-shirtje of longsleeve te doen naaien.

Zo word een speeltje dat ik als baby cadeau kreeg, nu weer verwerkt in iets leuks voor mijn eigen kleine smeerpoets straks.

Ik ga er maar eens aan beginnen zie. Word vervolgd dus.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten