vrijdag 31 juli 2015

Koffie drinken en kleuren kiezen, een goeie combinatie!!!

Omdat ik mezelf beloofd heb in augustus het ledikantje en de commode te voorzien van een lik verf, kreeg ik natuurlijk vandaag last van ongeduldigheid.


Want als ik mezelf iets beloof en het volgens de kalender morgen 1 augustus is word ik tamelijk ongeduldig. Nu heb ik sowieso al weinig geduld als het op tijd aankomt, dus treuzelen komt niet voor in mijn vocabulaire.

Zeker als ik meen dat ik straks tijd te kort kom, iets wat ik mezelf natuurlijk in mijn hoofd haal, dan word mijn lontje klein, heel klein. Ik hou van doorpakken, en wanneer dat niet gebeurt, blijk ik ineens koningin van het korte lontje te zijn. Dus doe ik 1001 dingen op een dag, stoot mijn hoofd, en drink om tot bedaren te komen een kopje koffie.


Wat ik overigens weer combineer met het uitvogelen welke kleuren ik ga gebruiken. Ik had een tijdje geleden al een paar kleur staaltjes meegenomen, maar zojuist moest ik deze op stel en sprong voor de dag toveren om een definitieve keuze te maken. Ik kan u vertellen...HET IS GELUKT!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten