maandag 1 juni 2015

Een ledikantje met smaak (deel 1)

Een behoorlijke tijd geleden kocht ik een speciale uitgave van het tijdschrift Jij & je kinderen, namelijk Wonen met kinderen. Erg leuk en dol enthousiast werd ik ervan, nog steeds ligt het tijdschrift samengepakt met andere leuke tijdschriften in een mandje in de woonkamer en laatst toverde ik het weer tevoorschijn.


Ik las een artikel genaamd "FAMILIEHUIS" Het huis met een houten hart. Zij is meubelmaker en eigenaar van fleurshouthandel.nl , hij  is programmeur, samen hebben ze een dochtertje. Zij vind het heerlijk om te surfen , en hij neemt graag als vervoer door de stad zijn longboards mee. Avontuurlijke en creatieve mensen dus, leuk vind ik dat.

In dit artikel krijgen we een kleine rondleiding door hun huis, en ineens zag ik daar een wel héél leuk ledikantje staan. Een echte eye cather. " Tof "' dacht ik.


Vorige week vond ik het zelfde bedje op marktplaats, e-mailde de adverteerder en afgelopen vrijdag gingen mijn moeder en ik er om. Nu is het een kwestie van schuren, grond verven, schilderen en aflakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten