vrijdag 15 mei 2015

Wel een héél leuke donor!!!

Een week of wat geleden zaten goeie vriendin Margriet en ik achter mijn laptop, ik wilde haar laten zien hoe ik op zoek was naar een leuke geschikte donor. Inmiddels had ik al drie favoriete donoren geselecteerd, maar wat is er nu leuker om ze allemaal even bij langs te gaan, even kijken wat er speelt in donor land.
En ineens was hij daar...."ohhhhh, zei vriendin Margriet, dit is wel een hele leuke kijk dat koppie eens" en inderdaad een prachtig blond koppie keek mij aan, "' hij is inderdaad wel heel erg leuk" bevestigde ik. En samen doken wij in zijn uitgebreide profiel.

Een dag of wat later sprak ik Margriet weer, samen onderweg naar Emmen vertelde ze me dat ze overal de fictieve naam van deze donor tegen kwam. Misschien een teken van bovenaf...ik denk het wel. Ik besteedde er verder niet gek veel aandacht meer aan, maar zodra ik aan deze donor dacht, werd ik stiekem van binnen wel heel erg blij.

En week later kwam zusje Tanja gezellig even op bezoek, ook haar liet ik zien wat ik vriendin Margriet eerder had laten zien. "Die is leuk!!!!! " riep zusje Tanja, van alle inmiddels 4 favorieten stak deze donor er met kop en schouders boven uit. En ineens zag ik het staan...nooit eerder had ik het zien staan op de site, maar nu ineens werd mijn aandacht gevestigd op het woord ''reserveren"' ik las dit stukje aandachtig door, er werd geadviseerd wanneer men een favoriete donor had gezien , deze te reserveren want mocht je het traject van zwanger worden in wilt gaan en vervolgens je favoriete donor bestellen, dan bestaat de kans dat deze niet meer voorradig of zelf uitverkocht is. De teleurstelling zal dan groot zijn, en je zal dan terug vallen op een tweede keus.

Oke...en nu ? zei ik tegen zusje, " ja ik zal het gewoon doen zei ze, waarom niet? " kijk en dan is het makkelijk dat je een zusje hebt die je gewoon dat duwtje in de rug geeft. "'Ik bel mama, kijken wat zei zegt"' zei ik, en al snel lag mama on speaker tussen Tanja en mij op de keukentafel. "Wat zegt je gevoel?" zei mama, ik vertelde dat mijn gevoel bij deze donor super was, dat ik ontzettend blij werd wanneer ik er aan dacht. " Dan zal ik het gewoon doen" zei mams. En inderdaad waarom niet. Een paar muisklikken verder, en een leuk bedrag later kan ik u vertellen dat ik de aller aller aller leukste donor ever gevonden heb. Ik ben Gods gelukkig met de keuze die ik gemaakt heb, en ik ben nog Gods gelukkiger met deze man als donor!!!

En dankzij dit hele uitgebreide profiel waarin zelfs zijn EQ tot in de puntjes uitgelicht is, hoop ik straks aan die kleine spruit te kunnen vertellen dat zijn of haar papa een heel bijzonder iemand is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten