dinsdag 7 april 2015

Een wel heel speciaal paasontbijt !!!

De paastafels werd opgemaakt....


En bij een Pasen horen een boel gezellige vrolijke kleuren. De koffie en thee werden gezet, en de broodjes gingen de oven in. De speciale aankondigings-kaart was inmiddels al geschreven.


Langzaam druppelen de eerste enthousiaste paasontbijters binnen.


Terwijl vriendin Margriet vakkundig de champagne inschenkt,


kan ik zodra alle paasontbijters gearriveerd zijn, het grote nieuws dat ik ga beginnen aan het kinderwens traject naar buiten brengen.


Enthousiast waren ze al, maar eenmaal het nieuws naar buiten gebracht te hebben werd er luid geapplaudisseerd alsof ik zojuist een ontzettende goede conference neergezet had. Naar mijn idee kwam ik niet verder als..." lieve paasontbijters...ik euhhh, tja ik euhhh snotter snotter...Ik ga er..snotterdesnotter...aan beginnen". Toch fijn dat een lief publiek dat dan toch zo leuk opvat. Er werd geklonken en gedronken, de kaart werd bekeken


en we begonnen aan ons paasontbijt.


De verschillende lekkere broodjes, de gekookte eitjes en al het andere lekkers vielen goed in de smaak. Er werd gekletst er werd gelachen, en na het ontbijt werden er dia's van vroeger gedraaid.


En zo werden herinneringen van vroeger opgehaald terwijl er nieuwe herinneringen gemaakt werden.
Viva la Pasen !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten