woensdag 29 april 2015

Doen wat je leuk vind, en de Doula?

Men zegt toch altijd " je moet doen waar je goed in bent en belangrijker nog doen wat je leuk vind ". Dat doe ik dan ook, en ik doe het met liefde en ontzettend veel plezier. Deze blog mag ik toch eigenlijk wel een beetje mijn kindje noemen. En sinds heel kort sta ik nu ook op de pagina van zwanger.startpagina.nl hartstikke leuk natuurlijk en ik ben er ontzettend blij mee. Onder het kopje kinderwens staat PuurHappy een partijtje te pronken, het geluk straalt er van af.

Nu mijn kinderwens iets meer vorm begint krijgen, kan ik straks via babytjes.nl mijn hart ophalen. Tjonge wat staat er veel nuttige informatie op deze site. Ooit gehoord van een doula? Nou ik moest inderdaad ook even flink in mijn eigen grijze massa graven tot ik dit woord een invulling kon geven. Op deze site staat bijvoorbeeld netjes omschreven wat een doula is, waar dit vandaan komt en wat de functie van een doula is. Lijkt mij wel iets om over na te denken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten