maandag 20 april 2015

De grote 12 !!!

1 van mijn eerste woorden als ukke puk was het woord aardbei, dat ik toen al een voor liefde voor de natuur ontwikkelde mag duidelijk zijn. Zindelijk was ik toen ik net twee jaar was, mijn broertje met anderhalf, dus die eer bekomt hij toe. Lopen en fietsen kon ik ontzettend snel....alleen het tanden wisselen daarmee was ik een laatbloeier..en ook mijn manier van tellen was niet zoals het hoorde, dat ging namelijk als volgt.

1..2..3..4..5..6..7..8..9..10..13..14...enz enz. Inderdaad waar waren de 11 en de 12. Nou lieve mensen, dat kan ik u uitleggen. 11 en 12 horen qua klank in de verste verte niet op het getal 10..13..14 snapt u? Ik wel !!!

Nu denkt u waarschijnlijk " waar heeft ze het over" ook dat ga ik u uitleggen. Nu ik het grote nieuws naar buiten gebracht heb, stort ik mij soms in het uitvogelen van bepaalde zaken rondom een KI behandeling. Nu hoort daar ook een mailtje naar de zorgverzekering bij, in hoeverre krijg ik namelijk iets vergoed, hoe gaat dit in zijn werk en welk ziekenhuis is aangesloten bij deze verzekering. Afgelopen woensdag kreeg ik het verlossende woord via e-mail toegestuurd. Ik krijg...daar heb je hem al ..12 behandelingen vergoed. Maar goed dat mijn ouders mij de ontbrekende cijfers in deze wereld van getallen toch nog geleerd hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten