vrijdag 9 januari 2015

Een mooi nieuw jasje.

Dat was nu net wat mijn blog nodig had. Een beetje verfrissing zo in het nieuwe jaar. Dus ging ik aan de slag, en ik niet alleen, ik nodigde een vriend uit welke ontzettend veel verstand heeft van nieuwe jasjes op ict gebied. Een kleermaker kun je wel zeggen, hij versteld, past aan, vernieuwd en zie hier het resultaat. Dit keer geen naald en draad, maar voor mij onbegrijpelijke Java scripts. Hij is er handig in, en ik maakte hem blij met verse kopjes koffie met zelf geklopte slagroom want daar ben ik handig in, en zoals hij zegt "slagroom, de mayonaise voor op de koffie" ja zo kan je het natuurlijk ook bekijken. Ik heb er smakelijk om kunnen lachen, om zijn " koffie Met". 

En nu heerlijk aan de slag, want ik moet toegeven dat jasje zit prima, hij bevalt me meer dan goed, en nu kan ik weer lekker voor de dag komen. 

 

1 opmerking: