dinsdag 30 december 2014

Het jaar van....!!!

En zo staan we aan het eind van een veel bewogen jaar, een jaar van zonnige momenten, maar ook van intens verdriet. Eentje waarin ik me steeds meer bewust geworden ben van wat ik kan en wie ik ben, eentje waarin ik me besef dat ik onwijs gelukkig ben met wat ik heb.

Een jaartje waarin London, Luxemburg, BelgiĆ« en Zeeuws Vlaanderen op de kaart stonden. Van een krap en vies hotelkamertje, naar een krap maar luchtig tentje. Van intens genieten naar intens genoten. 
Van de start van mijn blog Puurhappy.blogspot.nl tot de start van mijn nieuwe sport fietscross. Van knakworst woensdag, naar de traditie van dutchsupercross in Zuidbroek.

Een jaar waarin vriendschap weer centraal staat, vrienden waarbij je je hartje kunt luchten, die er voor je zijn, en je overstelpen met liefde, babyspulletjes en knakworstjes. Die je meenemen naar de fietscross, die je meenemen voor het halen van je eerste echte crossfiets.

Ook een jaartje waarin babygeluk voorbij kwam waaien, in welke vorm dan ook. Of ze reeds onderweg zijn, of al met beide voetjes op de wereld staan, welkom zijn ze de kleine spruitjes.

Van familie momenten, waarbij je denkt, " ja zo was het vroeger, en zo is het nu nog" iets waarin je alles herkent. En het mooiste iets waarin je jezelf herkent, soms niet altijd hoor.

En daar gaan we dan... op naar het nieuwe jaar. In dit jaar zal mijn blog een iets andere uitstraling krijgen, maar ook zal hij net zo Puur & Happy zijn als anders.











Vogelvlucht vakantie kiekjes. Wat was het leuk, wat was het warm, wat was het mooi, wat was het cultureel, wat was het gezellig, wat was het lekker, wat was het VAKANTIE!!!
Wat was het een JAAR..2014.


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten