zondag 28 december 2014

Aftellen en opmaken!!

En dat doe ik...aftellen van het oude jaar, en opmaken voor het nieuwe jaar!! De super gezellige kerstdagen weer achter me gelaten, verwend met een 2 kleine maar voor mij hele bijzondere presentjes, en op tweede kerstdag een heerlijke stapel pannenkoeken. Heerlijk toch gewoon met een beetje slagroom en wat kleurrijke vruchtjes, de stroop niet te vergeten. 

Nee die van mij was geslaagd, mijn kerst was bijzonder juist omdat hij zo heerlijk gewoon ongedwongen, gezellig en vol warmte was. Iets wat ik mee neem in mijn herinnering. Iets wat een leuk plekje krijgt in mijn hart. En nu op 28 december staan we aan de vooravond van wat voor mij wel eens een super bijzonder kan gaan worden. Spannend, leuk en iets waar ik heel veel zin in heb. Ten eerste natuurlijk het bezig zijn met mijn blog, want tjonge wat vind ik dit heerlijk om te doen. Daarnaast wil ik dolgraag meer zelfvoorzienend zijn, en het consuminderen staat wel hoog aan mijn to do list. En natuurlijk is daar nog die kinderwens, ook hier ga ik lekker mee aan de slag. Vol plannen en barstensvol ideeën stap ik met een gerust hart het nieuwe jaar in. 
En natuurlijk neem ik jullie dolgraag mee......!!! Tot snel tot in 2015!!!!

Liefs
Bijzonder, en voor mij een heel speciaal kerst cadeautje.


1 van de drie koningen kroontjes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten